Novosel, I. (2017). Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:598740
Novosel, Ivana. "Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:598740
Novosel, Ivana. "Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:598740
Novosel, I. (2017). 'Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:598740
Novosel I. Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:598740
I. Novosel, "Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:598740