prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila

Novosel, Ivana (2017)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Novosel, I. (2017). Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:598740

Novosel, Ivana. "Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:598740

Novosel, Ivana. "Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:598740

Novosel, I. (2017). 'Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 10 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:598740

Novosel I. Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2020 July 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:598740

I. Novosel, "Utjecaj kvalitete i dimenzija kvalitete prema Garvinu na odluku kupaca o kupovini automobila", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:598740

Islandora Bookmark - Please login to use this feature