diplomski rad
Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama

Anja Budimir (2017)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Budimir, A. (2017). Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898

Budimir, Anja. "Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898

Budimir, Anja. "Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898

Budimir, A. (2017). 'Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 20.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898

Budimir A. Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 20.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898

A. Budimir, "Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898