Budimir, A. (2017). Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898
Budimir, Anja. "Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898
Budimir, Anja. "Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898
Budimir, A. (2017). 'Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898
Budimir A. Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898
A. Budimir, "Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898