prikaz prve stranice dokumenta Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama

Budimir, Anja
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Budimir, A. (2017). Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898

Budimir, Anja. "Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898

Budimir, Anja. "Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898

Budimir, A. (2017). 'Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 18 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898

Budimir A. Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2021 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898

A. Budimir, "Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898

Islandora Bookmark - Please login to use this feature