University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Budimir, A. (2017). Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898
Budimir, Anja. "Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898
Budimir, Anja. "Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898
Budimir, A. (2017). 'Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898
Budimir A. Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898
A. Budimir, "Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:098898