prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka

Bijelić, Branko
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Bijelić, B. (2017). Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić, Branko. "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić, Branko. "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić, B. (2017). 'Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 22.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić B. Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 22.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

B. Bijelić, "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.