Bijelić, B. (2017). Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738
Bijelić, Branko. "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738
Bijelić, Branko. "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738
Bijelić, B. (2017). 'Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738
Bijelić B. Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738
B. Bijelić, "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738