prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka

Bijelić, Branko
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Bijelić, B. (2017). Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić, Branko. "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić, Branko. "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić, B. (2017). 'Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 17 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Bijelić B. Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2021 September 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

B. Bijelić, "Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:072738

Islandora Bookmark - Please login to use this feature