Kusturin, I. (2017). Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o. (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225
Kusturin, Ivana. "Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225
Kusturin, Ivana. "Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225
Kusturin, I. (2017). 'Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 13.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225
Kusturin I. Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o. [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2017 [pristupljeno 13.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225
I. Kusturin, "Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225