prikaz prve stranice dokumenta Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.

Kusturin, Ivana (2017)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Kusturin, I. (2017). Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

Kusturin, Ivana. "Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

Kusturin, Ivana. "Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

Kusturin, I. (2017). 'Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 04 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

Kusturin I. Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o. [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2020 August 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

I. Kusturin, "Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

Islandora Bookmark - Please login to use this feature