master's thesis
Applying agency theory in understanding business prospects of Decathlon ltd.

Ivana Kusturin (2017)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document

Kusturin, I. (2017). Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

Kusturin, Ivana. "Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

Kusturin, Ivana. "Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

Kusturin, I. (2017). 'Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 22 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

Kusturin I. Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o. [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2017 [cited 2019 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225

I. Kusturin, "Primjena agencijske teorije u razumijevanje poslovne perspektive poduzeća Decathlon d.o.o.", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:404225