Znanstveni rad - Prethodno/kratko priopćenje
Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda
Ekonomska misao i praksa, 25 (2016), 1; 47-72. urn:nbn:hr:192:416616

Dlačić, Jasmina; Ribarić, Iva; Barna, Mateja

Citirajte ovaj rad

Dlačić, J., Ribarić, I. i Barna, M. (2016). Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda. Ekonomska misao i praksa, 25. (1), 47-72. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416616

Dlačić, Jasmina, et al. "Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda." Ekonomska misao i praksa, vol. 25, br. 1, 2016, str. 47-72. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416616

Dlačić, Jasmina, Iva Ribarić i Mateja Barna. "Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda." Ekonomska misao i praksa 25, br. 1 (2016): 47-72. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416616

Dlačić, J., Ribarić, I. i Barna, M. (2016) 'Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda', Ekonomska misao i praksa, 25(1), str. 47-72. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416616 (Datum pristupa: 16.11.2024.)

Dlačić J, Ribarić I, Barna M. Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 17.06.2016. [pristupljeno 16.11.2024.];25(1):47-72. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416616

J. Dlačić, I. Ribarić i M. Barna, "Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda", Ekonomska misao i praksa, vol. 25, br. 1, str. 47-72, Lipanj 2016. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416616. [Citirano: 16.11.2024.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.