Scientific paper - Preliminary note / Short communication
Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda

Dlačić, Jasmina; Ribarić, Iva; Barna, Mateja (2016)

Cite this document

Dlačić, J., Ribarić, I. & Barna, M. (2016). Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda. Ekonomska misao i praksa, 25. (1), 47-72. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416616

Dlačić, Jasmina, et al. "Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda." Ekonomska misao i praksa, vol. 25, no. 1, 2016, pp. 47-72. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416616

Dlačić, Jasmina, Iva Ribarić and Mateja Barna. "Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda." Ekonomska misao i praksa 25, no. 1 (2016): 47-72. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416616

Dlačić, J., Ribarić, I. and Barna, M. (2016) 'Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda', Ekonomska misao i praksa, 25(1), pp. 47-72. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416616 (Accessed 10 July 2020)

Dlačić J, Ribarić I, Barna M. Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda. Ekonomska misao i praksa [Internet]. 2016 June 17 [cited 2020 July 10];25(1):47-72. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416616

J. Dlačić, I. Ribarić and M. Barna, "Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda", Ekonomska misao i praksa, vol. 25, no. 1, pp. 47-72, June 2016. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:416616. [Accessed: 10 July 2020]

Islandora Bookmark - Please login to use this feature