Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma

Dario Antić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Antić, D. (2016). E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396

Antić, Dario. "E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396

Antić, Dario. "E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396

Antić, D. (2016). 'E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 21.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396

Antić D. E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 21.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396

D. Antić, "E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396