University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Antić, D. (2016). E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma (Professional thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396
Antić, Dario. "E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396
Antić, Dario. "E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396
Antić, D. (2016). 'E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396
Antić D. E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396
D. Antić, "E-marketing u funkciji unapređenja poslovanja poslovnih subjekata zdravstvenog turizma", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:517396