Dipić, D. (2024). Utjecaj ekoloških oznaka prehrambenih proizvoda na kupnju, percepciju i povjerenje potrošača (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172521
Dipić, Dea. "Utjecaj ekoloških oznaka prehrambenih proizvoda na kupnju, percepciju i povjerenje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172521
Dipić, Dea. "Utjecaj ekoloških oznaka prehrambenih proizvoda na kupnju, percepciju i povjerenje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172521
Dipić, D. (2024). 'Utjecaj ekoloških oznaka prehrambenih proizvoda na kupnju, percepciju i povjerenje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172521
Dipić D. Utjecaj ekoloških oznaka prehrambenih proizvoda na kupnju, percepciju i povjerenje potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172521
D. Dipić, "Utjecaj ekoloških oznaka prehrambenih proizvoda na kupnju, percepciju i povjerenje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172521