prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj ekoloških oznaka prehrambenih proizvoda na kupnju, percepciju i povjerenje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj ekoloških oznaka prehrambenih proizvoda na kupnju, percepciju i povjerenje potrošača

Dipić, Dea
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Dipić, D. (2024). Utjecaj ekoloških oznaka prehrambenih proizvoda na kupnju, percepciju i povjerenje potrošača (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172521

Dipić, Dea. "Utjecaj ekoloških oznaka prehrambenih proizvoda na kupnju, percepciju i povjerenje potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172521

Dipić, Dea. "Utjecaj ekoloških oznaka prehrambenih proizvoda na kupnju, percepciju i povjerenje potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172521

Dipić, D. (2024). 'Utjecaj ekoloških oznaka prehrambenih proizvoda na kupnju, percepciju i povjerenje potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172521

Dipić D. Utjecaj ekoloških oznaka prehrambenih proizvoda na kupnju, percepciju i povjerenje potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172521

D. Dipić, "Utjecaj ekoloških oznaka prehrambenih proizvoda na kupnju, percepciju i povjerenje potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:172521

Please login to the repository to save this object to your list.