Sablić, I. (2024). Navijači kao emocionalni kapital nogometnih klubova na primjeru Hrvatskog nogometnog kluba Hajduk (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:780042
Sablić, Ivana. "Navijači kao emocionalni kapital nogometnih klubova na primjeru Hrvatskog nogometnog kluba Hajduk." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:780042
Sablić, Ivana. "Navijači kao emocionalni kapital nogometnih klubova na primjeru Hrvatskog nogometnog kluba Hajduk." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:780042
Sablić, I. (2024). 'Navijači kao emocionalni kapital nogometnih klubova na primjeru Hrvatskog nogometnog kluba Hajduk', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 17.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:780042
Sablić I. Navijači kao emocionalni kapital nogometnih klubova na primjeru Hrvatskog nogometnog kluba Hajduk [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:780042
I. Sablić, "Navijači kao emocionalni kapital nogometnih klubova na primjeru Hrvatskog nogometnog kluba Hajduk", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:780042