Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata

Martina Novak (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Novak, M. (2016). Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Novak, Martina. "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Novak, Martina. "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Novak, M. (2016). 'Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 25.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Novak M. Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

M. Novak, "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903