prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata
Rad nije dostupan
završni rad
Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata

Novak, Martina (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Novak, M. (2016). Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Novak, Martina. "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Novak, Martina. "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Novak, M. (2016). 'Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 08.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Novak M. Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 08.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

M. Novak, "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.