prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata
No public access
undergraduate thesis
Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata

Novak, Martina (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Novak, M. (2016). Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Novak, Martina. "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Novak, Martina. "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Novak, M. (2016). 'Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 29 June 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Novak M. Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2020 June 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

M. Novak, "Utjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903

Islandora Bookmark - Please login to use this feature