No public access
undergraduate thesis
Impact of social networks on organisations visibility

Martina Novak (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics
Metadata
TitleUtjecaj društvenih mreža na prepoznatljivost poslovnih subjekata
AuthorMartina Novak
Mentor(s)Jasmina Dlačić (thesis advisor)
Abstract
Marketing društvenih mreža oblik je Internet ili E- Marketinga koji u posljednjih desetak godina raste ubrzanim tempom. Pojavom društvenih mreža poslovnim subjektima omogućen je nov i efikasan način putem kojeg mogu provoditi marketinške aktivnosti. Poslovnom subjektu pruža se mogućnost da svijetu besplatno pošalje željenu poruku. Ono što nadalje karakterizira marketing društvenih mreža su: brza povratna informacija, komunikacija jedan na jedan i mali troškovi provedbe marketinške kampanje. Aktivnosti koje omogućuje marketing putem društvenih mreža imaju širok raspon; od istraživanja tržišta i testiranja popularnosti novog proizvoda, do brzog i jednostavnog pružanja informacija i na kraju do osobnijeg odnosa s kupcima. Poslovni subjekt isto tako može koristiti marketing društvenih mreža za jačanje marke i za obraćanje ciljnom tržištu. Najpopularnija društvena mreža u Hrvatskoj zasigurno je Facebook, a zatim slijede Instagram i Twitter. Kad se poslovni subjekt odluči provoditi marketing na društvenim mrežama, ono prvo mora stvoriti strateški plan, nakon toga stranicu koja mora biti po načelima SMO-a, zatim treba težiti da prikupi što više pratitelja na društvenim mrežama i finalno kontinuirano održavati komunikaciju i pažnju pratitelja.
Parallel title (English)Impact of social networks on organisations visibility
GranterUniversity of Rijeka
Faculty of Economics
PlaceRijeka
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Economics
Study programme typeuniversity
Study levelundergraduate
Study programmeBusiness economics; specializations in: Finance and Accounting, Entrepreneurship, Management, Finance and Banking, Marketing, International Business, IT Business
Study specializationFinance and Accounting
Academic title abbreviationbacc.
Genreundergraduate thesis
Language Croatian
Defense date2016-09-13
Parallel keywords (Croatian)društvena mreža marketing društvenih mreža poslovni subjekt
Resource typetext
Access conditionNo public access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:490903
CommitterDraženka Šepić