Nemetz, J. (2024). Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400
Nemetz, Jelena. "Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400
Nemetz, Jelena. "Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400
Nemetz, J. (2024). 'Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400
Nemetz J. Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400
J. Nemetz, "Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400