prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća

Nemetz, Jelena
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Nemetz, J. (2024). Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400

Nemetz, Jelena. "Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400

Nemetz, Jelena. "Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400

Nemetz, J. (2024). 'Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 18 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400

Nemetz J. Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2024 [cited 2024 June 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400

J. Nemetz, "Analiza utjecaja društveno odgovornih inicijativa na brend i ugled poduzeća", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:942400

Please login to the repository to save this object to your list.