Matković, V. (2023). Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228
Matković, Vilma. "Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228
Matković, Vilma. "Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228
Matković, V. (2023). 'Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228
Matković V. Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228
V. Matković, "Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228