prikaz prve stranice dokumenta Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki
Rad nije dostupan
završni rad
Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki

Matković, Vilma
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Matković, V. (2023). Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

Matković, Vilma. "Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

Matković, Vilma. "Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

Matković, V. (2023). 'Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

Matković V. Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

V. Matković, "Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.