prikaz prve stranice dokumenta Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki
No public access
undergraduate thesis
Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki

Matković, Vilma
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Matković, V. (2023). Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

Matković, Vilma. "Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

Matković, Vilma. "Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

Matković, V. (2023). 'Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 02 August 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

Matković V. Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 August 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

V. Matković, "Faktori koji utječu na učestalost kupnje prehrambenih proizvoda privatnih marki", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:629228

Please login to the repository to save this object to your list.