Ramić, A. (2023). Razumijevanje koncepta digitalnog otiska među korisnicima društvenih mreža (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:083736
Ramić, Amra. "Razumijevanje koncepta digitalnog otiska među korisnicima društvenih mreža." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:083736
Ramić, Amra. "Razumijevanje koncepta digitalnog otiska među korisnicima društvenih mreža." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:083736
Ramić, A. (2023). 'Razumijevanje koncepta digitalnog otiska među korisnicima društvenih mreža', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:083736
Ramić A. Razumijevanje koncepta digitalnog otiska među korisnicima društvenih mreža [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:083736
A. Ramić, "Razumijevanje koncepta digitalnog otiska među korisnicima društvenih mreža", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:083736