University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Ramić, A. (2023). Razumijevanje koncepta digitalnog otiska među korisnicima društvenih mreža (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:083736
Ramić, Amra. "Razumijevanje koncepta digitalnog otiska među korisnicima društvenih mreža." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:083736
Ramić, Amra. "Razumijevanje koncepta digitalnog otiska među korisnicima društvenih mreža." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:083736
Ramić, A. (2023). 'Razumijevanje koncepta digitalnog otiska među korisnicima društvenih mreža', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 14 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:083736
Ramić A. Razumijevanje koncepta digitalnog otiska među korisnicima društvenih mreža [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2025 January 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:083736
A. Ramić, "Razumijevanje koncepta digitalnog otiska među korisnicima društvenih mreža", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:083736