Frlan, T. (2023). Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444
Frlan, Tea. "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444
Frlan, Tea. "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444
Frlan, T. (2023). 'Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444
Frlan T. Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2023 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444
T. Frlan, "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444