University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Frlan, T. (2023). Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda (Postgraduate specialist thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444
Frlan, Tea. "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda." Postgraduate specialist thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444
Frlan, Tea. "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda." Postgraduate specialist thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444
Frlan, T. (2023). 'Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda', Postgraduate specialist thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444
Frlan T. Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda [Postgraduate specialist thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2023 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444
T. Frlan, "Utjecaj percepcije trgovačkih marki na donošenje odluka o kupovini mliječnih proizvoda", Postgraduate specialist thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:474444