prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača

Rojnić, Petra
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Rojnić, P. (2022). Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519

Rojnić, Petra. "Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519

Rojnić, Petra. "Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519

Rojnić, P. (2022). 'Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 18.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519

Rojnić P. Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 18.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519

P. Rojnić, "Utjecaj efekta lijeve znamenke na cjenovnu percepciju potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:267519

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.