prikaz prve stranice dokumenta Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba

Šorli, Denis (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Šorli, D. (2016). Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Šorli, Denis. "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Šorli, Denis. "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Šorli, D. (2016). 'Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 31.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Šorli D. Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 31.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

D. Šorli, "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.