Šorli, D. (2016). Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458
Šorli, Denis. "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458
Šorli, Denis. "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458
Šorli, D. (2016). 'Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458
Šorli D. Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458
D. Šorli, "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458