prikaz prve stranice dokumenta Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba

Šorli, Denis (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Šorli, D. (2016). Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Šorli, Denis. "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Šorli, Denis. "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Šorli, D. (2016). 'Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 01 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Šorli D. Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2020 July 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

D. Šorli, "Sponzorstvo kao dio sportskog marketinga na primjeru nogometnog kluba", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:318458

Islandora Bookmark - Please login to use this feature