Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki

Sara Bažon (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Bažon, S. (2016). Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:574310

Bažon, Sara. "Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:574310

Bažon, Sara. "Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:574310

Bažon, S. (2016). 'Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 13.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:574310

Bažon S. Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 13.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:574310

S. Bažon, "Povezanost životnog stila potrošača i korištenja privatnih marki", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:574310