prikaz prve stranice dokumenta Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije

Veličan, Mia (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Veličan, M. (2016). Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951

Veličan, Mia. "Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951

Veličan, Mia. "Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951

Veličan, M. (2016). 'Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 06.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951

Veličan M. Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 06.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951

M. Veličan, "Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.