Veličan, M. (2016). Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951
Veličan, Mia. "Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951
Veličan, Mia. "Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951
Veličan, M. (2016). 'Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951
Veličan M. Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951
M. Veličan, "Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951