prikaz prve stranice dokumenta Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije

Veličan, Mia (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Veličan, M. (2016). Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951

Veličan, Mia. "Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951

Veličan, Mia. "Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951

Veličan, M. (2016). 'Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 09 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951

Veličan M. Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2020 July 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951

M. Veličan, "Karakteristike virusnog marketinga kao medija promocije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:778951

Islandora Bookmark - Please login to use this feature