prikaz prve stranice dokumenta Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d.
Rad nije dostupan
završni rad
Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d.

Velenik, Toni
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Velenik, T. (2021). Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d. (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272

Velenik, Toni. "Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d.." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272

Velenik, Toni. "Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d.." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272

Velenik, T. (2021). 'Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d.', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 05.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272

Velenik T. Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d. [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 05.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272

T. Velenik, "Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d.", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.