University of Rijeka Faculty of Economics and Business
Cite this document
Velenik, T. (2021). Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d. (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272
Velenik, Toni. "Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d.." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272
Velenik, Toni. "Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d.." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272
Velenik, T. (2021). 'Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d.', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 15 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272
Velenik T. Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d. [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2025 January 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272
T. Velenik, "Kvaliteta recepcijskog poslovanja na primjeru poduzeća Plava Laguna d.d.", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:185272