prikaz prve stranice dokumenta Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene

Muždeka Prodanović, Adriana
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Muždeka Prodanović, A. (2021). Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945

Muždeka Prodanović, Adriana. "Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945

Muždeka Prodanović, Adriana. "Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945

Muždeka Prodanović, A. (2021). 'Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 09.09.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945

Muždeka Prodanović A. Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 09.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945

A. Muždeka Prodanović, "Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.