prikaz prve stranice dokumenta Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene

Muždeka Prodanović, Adriana
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Muždeka Prodanović, A. (2021). Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945

Muždeka Prodanović, Adriana. "Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945

Muždeka Prodanović, Adriana. "Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945

Muždeka Prodanović, A. (2021). 'Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 17 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945

Muždeka Prodanović A. Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2021 September 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945

A. Muždeka Prodanović, "Promjena percipirane vrijednosti popularnih i luksuznih marki odjeće prilikom sniženja cijene", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:628945

Islandora Bookmark - Please login to use this feature