prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj

Stojković, Martina
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Stojković, M. (2021). Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166

Stojković, Martina. "Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166

Stojković, Martina. "Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166

Stojković, M. (2021). 'Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 26.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166

Stojković M. Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 26.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166

M. Stojković, "Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.