prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj

Stojković, Martina
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Stojković, M. (2021). Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166

Stojković, Martina. "Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166

Stojković, Martina. "Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166

Stojković, M. (2021). 'Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 14 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166

Stojković M. Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2021 September 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166

M. Stojković, "Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166

Islandora Bookmark - Please login to use this feature