Stojković, M. (2021). Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166
Stojković, Martina. "Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166
Stojković, Martina. "Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166
Stojković, M. (2021). 'Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166
Stojković M. Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166
M. Stojković, "Utjecaj neverbalne komunikacije na uspješnost pregovaranja na tržištu odjevnih predmeta u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:109166