Palić, T. (2020). Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije (Završni specijalistički). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028
Palić, Tonina. "Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028
Palić, Tonina. "Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije." Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028
Palić, T. (2020). 'Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije', Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 21.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028
Palić T. Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije [Završni specijalistički]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 21.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028
T. Palić, "Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije", Završni specijalistički, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028