prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
professional thesis
Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije

Palić, Tonina
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Palić, T. (2020). Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028

Palić, Tonina. "Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028

Palić, Tonina. "Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije." Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028

Palić, T. (2020). 'Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije', Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 14 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028

Palić T. Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije [Professional thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 June 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028

T. Palić, "Utjecaj društvenih medija i mobilnih aplikacija na potrošača prilikom odabira turističke destinacije", Professional thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:610028

Islandora Bookmark - Please login to use this feature