diplomski rad
Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača

Katarina Bunjevčević (2016)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Bunjevčević, K. (2016). Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević, Katarina. "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević, Katarina. "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević, K. (2016). 'Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević K. Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

K. Bunjevčević, "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659