Bunjevčević, K. (2016). Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659
Bunjevčević, Katarina. "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659
Bunjevčević, Katarina. "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659
Bunjevčević, K. (2016). 'Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659
Bunjevčević K. Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659
K. Bunjevčević, "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659