master's thesis
Research of the clothing brand influence on consumer loyality

Katarina Bunjevčević (2016)
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Bunjevčević, K. (2016). Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević, Katarina. "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević, Katarina. "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević, K. (2016). 'Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

Bunjevčević K. Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659

K. Bunjevčević, "Istraživanje utjecaja marke odjeće na lojalnost potrošača", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:666659