Krt, A. (2020). Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540
Krt, Antonia. "Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540
Krt, Antonia. "Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540
Krt, A. (2020). 'Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540
Krt A. Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540
A. Krt, "Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540