prikaz prve stranice dokumenta Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke

Krt, Antonia
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Krt, A. (2020). Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540

Krt, Antonia. "Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540

Krt, Antonia. "Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540

Krt, A. (2020). 'Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 20 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540

Krt A. Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 September 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540

A. Krt, "Tržišna vrijednost marke i percepcija potrošača o vrijednosti marke", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:860540

Islandora Bookmark - Please login to use this feature