Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Udžbenik za visokoškolsko obrazovanje
Marketing trendovi
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. urn:nbn:hr:192:164070


Citirajte ovaj rad

Grbac, B., Dlačić, J. i First, I. (2008). Marketing trendovi. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070.

Grbac, Bruno, et al. Marketing trendovi. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070.

Grbac, Bruno, Jasmina Dlačić i Ivana First. Marketing trendovi. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070.

Grbac, B., Dlačić, J. i First, I. (2008) Marketing trendovi. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070 (Datum pristupa: 14.04.2024.)

Grbac B, Dlačić J, First I. Marketing trendovi. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2008, [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070

B. Grbac, J. Dlačić i I. First, Marketing trendovi. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.