Authored book-Scientific book-Texbook for higher education
Trendovi marketinga
Rijeka: University of Rijeka, 2008. urn:nbn:hr:192:164070


Cite this document

Grbac, B., Dlačić, J. & First, I. (2008). Trendovi marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070.

Grbac, Bruno, et al. Trendovi marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070.

Grbac, Bruno, Jasmina Dlačić and Ivana First. Trendovi marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070.

Grbac, B., Dlačić, J. and First, I. (2008) Trendovi marketinga. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070 (Accessed 23 June 2021)

Grbac B, Dlačić J, First I. Trendovi marketinga. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2008, [cited 2021 June 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070

B. Grbac, J. Dlačić and I. First, Trendovi marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070

Islandora Bookmark - Please login to use this feature