Authored book-Scientific book-Textbook for higher education
Marketing trendovi
Rijeka: University of Rijeka, 2008. urn:nbn:hr:192:164070


Cite this document

Grbac, B., Dlačić, J. & First, I. (2008). Marketing trendovi. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070.

Grbac, Bruno, et al. Marketing trendovi. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070.

Grbac, Bruno, Jasmina Dlačić and Ivana First. Marketing trendovi. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070.

Grbac, B., Dlačić, J. and First, I. (2008) Marketing trendovi. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070 (Accessed 15 November 2024)

Grbac B, Dlačić J, First I. Marketing trendovi. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2008, [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070

B. Grbac, J. Dlačić and I. First, Marketing trendovi. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070

Please login to the repository to save this object to your list.