Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Udžbenik za visokoškolsko obrazovanje
Trendovi marketinga
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. urn:nbn:hr:192:164070


Citirajte ovaj rad

Grbac, B., Dlačić, J. i First, I. (2008). Trendovi marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070.

Grbac, Bruno, et al. Trendovi marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070.

Grbac, Bruno, Jasmina Dlačić i Ivana First. Trendovi marketinga. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070.

Grbac, B., Dlačić, J. i First, I. (2008) Trendovi marketinga. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070 (Datum pristupa: 15.09.2021.)

Grbac B, Dlačić J, First I. Trendovi marketinga. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2008, [pristupljeno 15.09.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070

B. Grbac, J. Dlačić i I. First, Trendovi marketinga. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2008. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:164070

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.