Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Udžbenik za visokoškolsko obrazovanje
Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. urn:nbn:hr:192:719361


Citirajte ovaj rad

Grbac, B. (2010). Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361.

Grbac, Bruno. Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361.

Grbac, Bruno. Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361.

Grbac, B. (2010) Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. [online]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361 (Datum pristupa: 05.08.2021.)

Grbac B. Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. [Internet]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2010, [pristupljeno 05.08.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361

B. Grbac, Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2010. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:719361

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.