prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila
Rad nije dostupan
završni rad
Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila

Zorić, Natalija (2019)
Sveučilište u Rijeci
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Zorić, N. (2019). Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963

Zorić, Natalija. "Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963

Zorić, Natalija. "Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963

Zorić, N. (2019). 'Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, citirano: 14.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963

Zorić N. Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 14.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963

N. Zorić, "Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.