prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila
No public access
undergraduate thesis
Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila

Zorić, Natalija
University of Rijeka
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Zorić, N. (2019). Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963

Zorić, Natalija. "Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963

Zorić, Natalija. "Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963

Zorić, N. (2019). 'Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, accessed 26 May 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963

Zorić N. Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2021 May 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963

N. Zorić, "Analiza utjecaja marke i ekološke osviještenosti potrošača prilikom kupovine električnih automobila", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Economics and Business, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:832963

Islandora Bookmark - Please login to use this feature